Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2011 02:04 - Мисълта за теб
Автор: tomato Категория: Поезия   
Прочетен: 793 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 07.04.2011 08:54


Фантазия ли си или реалност?
Илюзия измамна, сладък сън?
В ръцете ми попаднала случайност?
Светкавица ударила без гръм?
Не знам какво си ти, но е красиво,
когато те усещам тук до мен,
когато мисълта ми те открива,
далечен, притъмнял и уморен.
Прегръща те с ръцете си безплътни
и пръсти е във твоята коса.
Не я усещай ти и да потръпне.
Прати ми я обратно сутринта.
И нека тя се върне пак при мене,
откраднала от твойта топлина.
И нека мойто тяло да превземе,
да бъде второ слънце през деня.



Тагове:   слънце,   мисъл,   топлина,   теб,


Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив